Branding in secolul 21. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

Victor-Emanuel Ciuciuc

Branding in secolul 21. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

Pret:

20
75
Lei


Mai multe detalii »
?Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog. Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.? Lect. univ. dr. Andreea Mitan.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Victor-Emanuel Ciuciuc


Cărți Stiinte

Vezi toate cărțile Stiinte



Cele mai vândute cărți
0.00lei
149.00lei
25.00lei
19.90lei
34.00lei
44.00lei
45.00lei
76.90lei



Prima pagina