Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata
Mai multe detalii
»
Volumul ofera profesionistilor din domeniul sociologiei si marketingului notiuni teoretice si aplicatii practice pentru calculul si analiza datelor statistice cu ajutorul SPSS, versiunea 17. Studentii si profesorii de la facultatile de sociologie, marketing si administrarea afacerilor, masteranzii, doctoranzii si cercetatorii gasesc aici informatii necesare cu privire la crearea si gestionarea bazelor de date, curatarea si validarea lor, explorarea datelor, tratarea nonraspunsurilor. Pe linga prezentarea etapelor analizei statistice, diferitele capitole propun exercitii de verificare si consolidare a cunostintelor, precum si exemple de analize pentru cei care nu doresc sa memoreze formule, ci sa inteleaga cum pot face o astfel de analiza pe baza propriilor date utilizind SPSS.
Mai multe detalii
»
Cărți Collegium. Sociologie. Antropologie
Vezi toate cărțile Collegium. Sociologie. Antropologie
Cărți Sociologie, antropologie
Vezi toate cărțile Sociologie, antropologie
Cărți Stiinte sociale. Politica
Vezi toate cărțile Stiinte sociale. Politica
Cele mai vândute cărți
Prima pagina