Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Al Ries, Laura Ries

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Pret:

0
00
Lei


Mai multe detalii »
Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului. Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Al Ries, Laura Ries
47.20lei


Cărți Relatii publice
56.83lei
10.00lei

Vezi toate cărțile Relatii publice



Cărți Marketing si comunicare
40.00lei
0.00lei
55.00lei
37.57lei

Vezi toate cărțile Marketing si comunicare



Cele mai vândute cărți
16.90lei
39.90lei
49.90lei
45.00lei
49.00lei
29.90lei
49.00lei
14.90lei
95.00lei



Prima pagina