Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Al Ries

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Pret:

50
33
Lei


Mai multe detalii »
"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.? - RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului. Indrazneata si accesibila, Caderea advertisin


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Al Ries
47.20lei


Cărți Afaceri
34.20lei

Vezi toate cărțile Afaceri



Cărți Sfaturi Practice

Vezi toate cărțile Sfaturi Practice



Cele mai vândute cărți
23.66lei
29.00lei
35.00lei
34.00lei



Prima pagina