Modalități de abordare a sintaxei propoziției în ciclul gimnazial
Mai multe detalii
»
Autoarea pledează pentru o aplicabilitate mare a noțiunilor teoretice cu privire la sintaxa propoziției și atributul la nivel propozițional. În lucrare se încearcă a se clarifica anumite probleme cu privire la studierea gramaticii, în special a atributului, la clasele gimnaziale, pornind de la lucruri simple la lucruri mai complexe. Noțiunile teoretice reprezintă baza pe care cadrul didactic o folosește în demersul său la clasă, noțiuni pe care elevii le pot folosi în aplicații practice. Lucrarea de față este împărțită în patru capitole. Primele două capitole prezintă elemente de teorie privitoare la tema abordată, al treilea capitol modalitațile de lucru, dirijarea activități prin metode de predare-învățare și evaluare iar anexele cuprind exerciții cu grad diferit de dificultate, concepute de la simplu la complex. Aceste exerciții pot fi utilizate cu succes la clasă în învățarea și consolidarea noțiunilor despre atribut. Este adresată atât elevilor cât și profesorilor. Așadar, studiind gramatica, elevii înțeleg logica limbii, bogăția ei, și se deprind să folosească o exprimare frumoasă.
Mai multe detalii
»
Cărți Pedagogie si metodica
Vezi toate cărțile Pedagogie si metodica
Cărți Romana
Vezi toate cărțile Romana
Cărți Culegeri.Teste.Fise
Vezi toate cărțile Culegeri.Teste.Fise
Cărți Clasa a VII-a
Vezi toate cărțile Clasa a VII-a
Cărți Clasa a VIII-a
Vezi toate cărțile Clasa a VIII-a
Cărți Clasa a VI-a
Vezi toate cărțile Clasa a VI-a
Cărți Clasa a V-a
Vezi toate cărțile Clasa a V-a
Cărți scolare
Vezi toate cărțile scolare
Cărți Stiinte umaniste
Vezi toate cărțile Stiinte umaniste
Cele mai vândute cărți
Prima pagina