Mediamorfoze VII. Presa de nisa din Romania
Mai multe detalii
»
Desi, la inceputurile sale, parea a ramane o Cenusareasa, ce nu putea ameninta puterea si influenta exercitate de media generaliste, presa de nisa a inceput, treptat, sa se pozitioneze pe piata, "rupand" din audienta celei dintai. Are de partea sa cateva avantaje incontestabile, cele mai importante fiind calitatea productiei proprii (fie ca este publicatie print sau online, emisiune/canal de televiziune etc) si credibilitatea continuturilor, realizate de redactori proprii sau de colaboratori cu expertiza in domeniile de interes abordate, ceea ce duce la validare din partea unui public specializat si fidelizat. - Catalin Negoita
Mai multe detalii
»
Cărți Comunicare media
Vezi toate cărțile Comunicare media
Cărți Comunicare Jurnalism
Vezi toate cărțile Comunicare Jurnalism
Cărți Stiinte Umaniste
Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste
Cele mai vândute cărți
Prima pagina