Brandingul de angajator
Mai multe detalii
»
In multe locuri ale literaturii de specialitate si ale practicii, brandul de angajator are aerul de a fi un nou instrument subtil de reclama ascunsa, sau pare ca tine de implicarea unor corporatii cu spirit altruist intr-un proiect care vizeaza grija fata de angajati si fata de binele comun. Construit cu tehnici de marketing pentru a sprijini recrutarea, promovat prin relatii publice si comunicare, brandul de angajator este un concept care exprima excelent perspectivele complexe ale companiilor contemporane.In lumina consideratiilor de mai sus, cartea pe care v-o propunem se concentreaza pe analiza texturii conceptuale si metodologice a acestui nou domeniu, mai ales in contextul in care acest demers este o premiera pentru Romania. Lucrarea Brandingul de angajator se inscrie intr-o abordare interdisciplinara, care nu va ocoli analiza celor mai recente date de teren intrucat se doreste a fi un suport pentru specialistii, corpul academic si practicienii din comunicare, relatii publice, marketing, branding si resurse umane.Cuprins: Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii Cum se construieste un brand de angajator Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de angajator Cultura de tip employer of choice sau cum sa fii un angajator dezirabil Brandingul de angajator: exemple de buna practica Brandingul de angajator in presa economica romaneasca
Mai multe detalii
»
Cărți Universitaria
Vezi toate cărțile Universitaria
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina