Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recastigarea clientului

Yves Riquet, Yan Claeyssen, Anthony Deydier

Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recastigarea clientului

Pret:

13
99
Lei


Mai multe detalii »
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani campul de actiune apeland, pe langa canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vanzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul ?multicanal?. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile - tehnic, juridic, financiar, organizational - si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.Din cuprins:Prospectarea: strategii, actiuni si factori-cheie ai succesului; Obiectivele prospectarii;Fidelizarea: strategii, practici si conditii de reusita;Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line;Profilul clientului;Cum pot fi recastigati clientii?;Stabilirea bugetului si reducerea costurilor;Suporturile marketingului direct multicanal;Redactarea unui mesaj eficient.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Yves Riquet, Yan Claeyssen, Anthony Deydier


Cărți Training. vinzari & negocieri

Vezi toate cărțile Training. vinzari & negocieri



Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
25.00lei
59.95lei
65.00lei
49.00lei
99.90lei



Prima pagina