Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recastigarea clientului
Mai multe detalii
»
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani campul de actiune apeland, pe langa canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vanzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul ?multicanal?. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile - tehnic, juridic, financiar, organizational - si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.Din cuprins:Prospectarea: strategii, actiuni si factori-cheie ai succesului; Obiectivele prospectarii;Fidelizarea: strategii, practici si conditii de reusita;Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line;Profilul clientului;Cum pot fi recastigati clientii?;Stabilirea bugetului si reducerea costurilor;Suporturile marketingului direct multicanal;Redactarea unui mesaj eficient.
Mai multe detalii
»
Cărți Training. vinzari & negocieri
Vezi toate cărțile Training. vinzari & negocieri
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina