Marketingul prin e-mail
Mai multe detalii
»
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vanzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitandu-le actorilor din domeniul marketingului direct ?traditional? sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.Cuprins:Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct;Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail;Cuvintele care vand ;Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail;Un caz tipic: jocurile-concurs;Analizarea si segmentarea adreselor;Crearea si realizarea mesajelor eficace;Marketingul viral activ;Simplitate si vizibilitate.
Mai multe detalii
»
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina