Marketingul prin e-mail

Yan Claeyssen

Marketingul prin e-mail

Pret:

22
99
Lei


Mai multe detalii »
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vanzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitandu-le actorilor din domeniul marketingului direct ?traditional? sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.Cuprins:Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct;Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail;Cuvintele care vand ;Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail;Un caz tipic: jocurile-concurs;Analizarea si segmentarea adreselor;Crearea si realizarea mesajelor eficace;Marketingul viral activ;Simplitate si vizibilitate.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Yan Claeyssen


Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
35.00lei
49.99lei
33.30lei
99.90lei
49.00lei
35.74lei
98.00lei



Prima pagina