Seducția, sexul și social media. Armele secrete ale armatelor moderne (Vol. 20)
Mai multe detalii
»
Mitraliera a schimbat soarta Primului Război Mondial. Spioanele seducătoare au influențat decisiv Al Doilea Război Mondial. Propaganda pe internet și în mass media deja acționează în cadrul celui de-Al Treilea Război Mondial, cunoscut și ca Războiul Informațional, în care o opinie bine argumentată sau un branding iscusit al unei acțiuni poate valora infinit mai mult decât o bombă, fie ea și una nucleară… „Prințese, târfe, îndrăgostite, aventuriere”? Mata Hari și corespondenta sa româncă – poveștile în care frumusețea surclasează spionajul convențional Josephine Baker – un trup perfect în sprijinul Rezistenței Franceze O Mata Hari a celui de-Al Doilea Război Mondial și alte spioane seducătoare Coco Chanel… „în pat cu dușmanul” Helen O’Brien, „Eve’s Club” și Christine Keeler – amanta fatală a Ministrului Apărării britanic și a atașatului militar sovietic „Duduia” Elena Lupescu – spioana regală cu cont în Elveția deschis de Abwehr-ul lui Canaris Vera Atkins și complicata poveste a șefei serviciului secret britanic în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial Mata Hari din Caraibe: spioana trimisă de CIA ca să-l lichideze pe Castro s-a îndrăgostit de „Dragul de Fidel” Social media, noua armă a războiului informațional
Mai multe detalii
»
Cărți Secolul XX
Vezi toate cărțile Secolul XX
Cărți Istorii Secrete si Teoria Conspiratiei
Vezi toate cărțile Istorii Secrete si Teoria Conspiratiei
Cărți Spiritualitate si ezoterism
Vezi toate cărțile Spiritualitate si ezoterism
Cele mai vândute cărți
Prima pagina