Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii

T. Kenn Gaither, Patricia A. Curtin

Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii

Pret:

18
99
Lei


Mai multe detalii »
Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii ofera prima abordare critic-culturala a relatiilor publice internationale in diferite medii de reglementare politice si culturale. Analiza campaniilor Coca-Cola in India si Turcia, a lansarii New Coke si a strategiei KFC in China este completata cu descrierea campaniilor de promovare a imaginii unor tari precum Coreea de Sud si Elvetia si cu aceea a campaniei de eradicare a variolei desfasurate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.Studiile de caz prezentate, precum si strategiile de comunicare implementate in mediul international se vor dovedi utile atat studentilor si profesorilor de la facultatile de comunicare si jurnalism, cat si celor de la stiinte politice, relatii internationale sau relatii economice internationale. In acelasi timp, de cat mai multe exemple de bune practici au nevoie si cei care activeaza intr-o institutie publica, intr-o corporatie, in presa sau in diplomatie.


Mai multe detalii »



Cărți Relatii publice internationale

Vezi toate cărțile Relatii publice internationale



Cărți Stiinte politice
33.99lei
22.99lei
31.99lei

Vezi toate cărțile Stiinte politice



Cărți Sociologie
63.92lei

Vezi toate cărțile Sociologie



Cele mai vândute cărți
30.00lei
39.00lei
75.00lei
30.00lei
68.00lei
199.90lei
69.00lei
79.00lei



Prima pagina