Branding Romania. Cum (ne)promovam imaginea de tara
Mai multe detalii
»
?Salut cu entuziasm apari?ia acestei c?r?i, atât din postura de ambasador, care opereaz? permanent cu imaginea propriei ??ri, cât ?i din aceea de pionier al diploma?iei publice în România, care se bucur? c?, dup? ani de zile în care s-a perorat enorm ?i (aproape) inutil despre brandul ??rii noastre, apare, în sfâr?it, o carte de referin??, lucid? ?i pragmatic?. Poate a?a vom în?elege c? fiecare dintre noi este constructor de imagine ?i c? e timpul s? ne unim energiile creative în a promova o imagine coerent?, demn? ?i reprezentativ? a României.? Simona-Mirela Miculescu,Ambasador al României la ONU ?Un adev?rat tur de for??. Cea mai complex? abordare teoretic? ?i practic? din spa?iul editorial românesc, comparativ? ca valoare cu orice abordare interna?ional?. O lectur? obligatorie pentru to?i cei interesa?i de branding de ?ar? ?i diploma?ie public?.? Dr. Dorina Gu?u, Facultatea de Comunicare ?i Rela?ii Publice, SNSPA
Mai multe detalii
»
Cărți Relatii publice internationale
Vezi toate cărțile Relatii publice internationale
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina