Relatii publice internationale. Intre globalizare si glocalizare

Camelia Mihaela Cmeciu

Relatii publice internationale. Intre globalizare si glocalizare

Pret:

39
00
Lei


Mai multe detalii »
Din cuprins: - Relatii publice internationale - aspecte conceptuale - Momentul reglementarii - Momentul identitatii - Momentul productiei - Momentul reprezentarii - Momentul consumului Volumul de fata se adreseaza studentilor care studiaza relatii publice internationale, dar si celor interesati de acest domeniu. Pornind de la modelul circuitului culturii (Hall, 1973; du Gay, 2006; Curtin, Gaither, 2008), imi propun sa ofer diferite perspective asupra reglementarilor (culturale), identitatilor organizationale, modurilor de productie si reprezentare ale mesajelor si strategiilor organizationale la nivel international si, nu in ultimul rand, asupra modurilor de consum in acest dialog participativ dintre organizatii si publicuri globale si/sau glocale. Studiile de caz se impart in patru categorii: (a) analize ale campaniilor de relatii publice globale, premiate la Silver Anvil Awards, cele mai prestigioase premii din industria relatiilor publice; (b) analize ale campaniilor de relatii publice internationale din diverse studii stiintifice din domeniu; (c) analize ale mesajelor transmise de diverse branduri si organizatii nonguvernamentale internationale; (d) analize ale modurilor de productie si reprezentare utilizate in campanii cu impact global, analize realizate de specialisti in domeniu. - Camelia-Mihaela Cmeci


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Camelia Mihaela Cmeciu


Cărți Relatii Internationale
59.90lei
30.99lei
69.00lei

Vezi toate cărțile Relatii Internationale



Cărți Academica

Vezi toate cărțile Academica



Cărți Stiinte Umaniste

Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste



Cele mai vândute cărți
67.00lei
55.00lei
46.50lei
39.00lei
25.00lei
44.90lei
36.75lei



Prima pagina