Psihologie pentru pregatirea profesorilor

Romulus Craciunescu

Psihologie pentru pregatirea profesorilor

Pret:

0
00
Lei


Mai multe detalii »
PARTEA I. TEME INTRODUCTIVE Cap. I PSIHIC, PSIHOLOGIE SI PSIHOLOGIE EDUCATIONALA. I. PSIHICUL - DOMENIU SPECIFIC AL EXISTENTEI: 1. Definirea psihicului 2. Caracteristici si/sau principii explicative ale psihicului 3. Clasificarea fenomenelor psihice II. PSIHOLOGIA - STIINTA A FENOMENELOR PSIHICE: 1. Definirea psihologiei 2. Metodele psihologiei 3. Ramurile psihologiei III. PSIHOLOGIA EDUCATIONALA - RAMURA A PSIHOLOGIEI SI OBIECT DE INVATAMANT: 1. Semnificatia termenului si definirea domeniului 2. Activitatea scolara 3. Continutul psihologiei scolare PARTEA A II-A. ELEMENTE DE PIHOLOGIA DEZVOLTARII SI INVATARII Cap. II. DEZVOLTAREA PSIHICA, SI INVATAREA UMANA I. DEZVOLTAREA PSIHICA: 1. Conceptul de dezvoltare psihica 2. Factorii dezvoltarii psihice 3. Caracteristicile generale ale dezvoltarii psihice 4. Caracteristici stadiale ale dezvoltarii psihice. Adolescenta II. INVATAREA UMANA SI SCOLARA: 1. Conceptul de invatare 2. Tipurile de invatare 3. Procesul invatarii 4. Invatarea scolara 5. Teoriile invatarii si relevanta lor scolara PARTEA A III-A. PROCESELE PSIHICE - CONDITII ALE INVATARII Cap. III. PROCESELE PSIHICE SENZORIALE I. SENZATIILE: 1. Definirea senzatiilor 2. Baza fiziologica 3. Felurile senzatiilor 4. Caracteristicile sensibilitatii senzoriale II. PERCEPTIA: 1. Definire si caracterizare 2. Fazele procesului perceptiv 3. Caracteristicile perceptiei 4. Felurile perceptiilor 5. Perceptiile complexe III. REPREZENTARILE: 1. Definire 2. Procesul psihic al reprezentarii 3. Caracteristicile reprezentarilor 4. Felurile reprezentarilor Cap. IV. PROCESELE PSIHICE INTELECTUALE I. INTELECTUL: 1. Definirea si caracterizarea intelectului 2. Structura intelectului 3. Dezvoltarea intelectului 4. Nivelul dezvoltarii intelectuale II. GANDIREA: 1. Definire sicaracterizare 2. Componentele activitatii mintale de gandire 3. Formele de gandire III. LIMBAJUL: 1. Definire si caracterizare 2. Functiile limbajului 3. Formele limbajului IV. MEMORIA: 1. Definire si caracterizare generala 2. Relatii interpsihice si caracteristici specifice 3. Procesele si formele memoriei 4. Regulile invatarii eficiente V. IMAGINATIA: 1. Definire si caracterizare 2. Procedeele imaginatiei 3. Formele imaginatiei Cap. V. PROCESELE PSIHICE DE ACTIVARE I. MOTIVATIA: 1. Definire si caracterizare 2. Structura motivatiei 3. Formele motivatiei II. AFECTIVITATEA: 1. Definitii si caracteristici 2. Psihofiziologia si expresivitatea emotionala 3. Formele afectivitatii III. ATENTIA: 1. Definitii si caracteristici 2. Felurile atentiei 3. Calitatile atentiei IV. VOINTA: 1. Definitii si caracteristici 2. Fazele procesului voluntar 3. Calitatile vointei PARTEA A III-A. DIFERENTE INTERINDIVIDUALE Cap. VI. PERSONALITATEA 1. Conceptul de personalitate 2. Ternperamentul 3. Aptitudinile 4. Caracterul Cap. VII. CONSILIEREA SI ORIENTAREA SCOLARA SI PROFESIONALA 1. Consilierea si orientarea 2. Bazele psihoeconomice si sociopedagogice ale orientarii scolare si profesionaIe 3. Definitiile, conceptiile si caracteristicile orientarii scolare si profesionale 4. Continutul, metodele si factorii orientarii scolare si profesionale Bibliografie generala


Mai multe detalii »



Cărți Teorie generala, scoli
7.99lei
59.90lei

Vezi toate cărțile Teorie generala, scoli



Cărți Psihologie, Pedagogie

Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie



Cele mai vândute cărți
31.43lei



Prima pagina