Marketing. Teste-grila

Virgil Balaure

Marketing. Teste-grila

Pret:

0
00
Lei


Mai multe detalii »
Scopul acestei noi editii este de a pune la dispozitia celor interesati - studenti din invatamantul superior economic de stat si privat, de la cursurile de zi, frecventa redusa si invatamant la distanta, absolventi care pregatesc examenul de licenta, participanti la cursurile postuniversitare, specialisti din economie - un set de teste-grila axate pe principalele probleme ale marketingului. Prin modul de formulare a intrebarilor si raspunsurilor s-a urmarit, pe de o parte, fixarea cunostintelor teoretice (concepte si notiuni de baza) si relevanta lor practica, dar si, pe de alta parte, familiarizarea viitorilor specialisti in economie cu modalitatile de calcul al diferitilor indicatori, coeficienti, parametric etc. indispensabili fundamentarii riguroase a deciziilor economice, in general, a celor de marketing, in special. Acoperind o larga arie tematica, sensibil imbogatita fata de editiile anterioare, lucrarea incearca sa structureze cele mai semnificative probleme din diferitele domenii ale marketingului modern care se regasesc in practica economica si in bibliografia de specialitate autohtona si straina. Coordonator - Vigil Balaure


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Virgil Balaure
50.00lei


Cărți Studiul pietei

Vezi toate cărțile Studiul pietei



Cărți Biblioteca de marketing
40.00lei

Vezi toate cărțile Biblioteca de marketing



Cărți Strategie

Vezi toate cărțile Strategie



Cărți Marketing si comunicare
0.00lei
55.00lei
37.57lei
56.83lei

Vezi toate cărțile Marketing si comunicare



Cele mai vândute cărți
32.00lei



Prima pagina