Tendinte actuale in campaniile de relatii publice
Mai multe detalii
»
Aceasta carte face parte din colectia COLLEGIUM.Relatii publice si publicitate a edituri Polirom.Campaniile de relatii publice se bazeaza tot mai mult pe interactivitate, implicand publicul in procesul de creatie. Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor de relatii publice si propune o noua grila de analiza a mesajului acestora. De asemenea, tacticile si strategiile creative folosite in campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011) sunt analizate comparativ, cu accent pe evolutiile comunicarii organizationale in contextul new media si social media. Volumul se adreseaza studentilor, specialistilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si tuturor celor interesati de realizarea campaniilor de responsabilitate sociala corporatista.
Mai multe detalii
»
Cărți Collegium.relatii publice si publicitate
Vezi toate cărțile Collegium.relatii publice si publicitate
Cărți Stiinte politice
Vezi toate cărțile Stiinte politice
Cărți Sociologie
Vezi toate cărțile Sociologie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina