Limbajul publicitatii
Mai multe detalii
»
Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga ?codul? jocului, prezentand publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sunt construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan.Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atat de convingator.Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvantul scris sau vorbit si imagine, explorand diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sunt frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibilaCuprins:Ce este un mesaj publicitar?;Modalitati de atragere a atentiei;Scriitori, cititori si texte;Cum suna?;Nautic, dar placut: intertextualitatea;Variatii culturale;Trucuri ale industriei publicitatii.
Mai multe detalii
»
Cărți Collegium.relatii publice si publicitate
Vezi toate cărțile Collegium.relatii publice si publicitate
Cărți Stiinte politice
Vezi toate cărțile Stiinte politice
Cărți Sociologie
Vezi toate cărțile Sociologie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina