Politici de marketing
Mai multe detalii
»
Politici de marketing - Mihaela-Mirela Dogaru Cuprinsul cartii: CAPITOLUL I - CONCEPTUL SI NECESITATEA MANAGEMENTULUI STRATEGIC/ 7 1. 1. Conceptul de management strategic/ 7 1. 2. Trasaturile managementului strategic/ 9 1. 3 Asemanari si deosebiri intre managementul strategic si planificarea strategica /9 1. 4. Avantajele si limitele managementului strategic/ 10 1. 5. Atributii, competente si responsabilitati in managementul strategic/ 11 Teste grila /14 CAPITOLUL II - ANALIZA MEDIULUI INTERN AL COMPANIEI/23 2. 1. Resurse necesare/ 24 2. 2. Capabilitati/26 2. 3. Analiza lantului valoric/ 30 2. 4. Cultura organizatiei / 32 2. 5. Rolul leadership-ului in managementul strategic/ 33 2. 6. Matricea De Evaluare Interna (IFE)/34 Teste grila/ 38 CAPITOL III - ANALIZA MEDIULUI EXTERN/52 3. 1. Prezentare generala/ 52 3. 2. Macromediul firmei/ 54 3. 3. Micromediul firmei/ 62 3. 4. Analiza macro-mediului intreprinderii/ 76 Teste grila/ 80 CAPITOL IV - POLITICI DE MARKETING/ 88 4. 1. Politica pr
Mai multe detalii
»
Cărți Carte universitara
Vezi toate cărțile Carte universitara
Cele mai vândute cărți
Prima pagina