Management comercial si politici de marketing
Mai multe detalii
»
Management comercial si politici de marketing - Mihaela-Mirela Dogaru Cuprinsul cartii: CAPITOLUL I - CONCEPTUL SI NECESITATEA MANAGEMENTULUI STRATEGIC /7 1. 1. Conceptul de management strategic/7 1. 2. Trasaturile managementului strategic - metode, tehnici si instrumente utilizate in managementul comercial/17 1. 3 Asemanari si deosebiri intre managementul strategic si planificarea strategica/19 1. 4. Avantajele si limitele managementului strategic/27 1. 5. Atributii, competente si responsabilitati in managementul strategic/28 CAPITOLUL II - ANALIZA MEDIULUI INTERN AL COMPANIEI - STRUCTURA SISTEMICA A CADRULUI MANAGERIAL DIN COMERT /32 2. 1. Resurse necesare/35 2. 2. Instrumente manageriale - capabilitati/37 2. 3. Analiza lantului valoric/42 2. 4. Cultura organizatiei - responsabilitatea sociala si etica manageriala in domeniul comercial./47 2. 5. Rolul leadership-ului in managementul strategic/49 2. 6. Matricea de Evaluare Interna (IFE)/50 CAPITO
Mai multe detalii
»
Cărți Carte universitara
Vezi toate cărțile Carte universitara
Cele mai vândute cărți
Prima pagina