Marketingul micilor afaceri

Valentina Zaharia, Mihaela-Mirela Dogaru, Roxana Carmen Ionescu, Elena David

Marketingul micilor afaceri

Pret:

13
50
Lei


Mai multe detalii »
In actuala economie afacerile de succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului: -    Marketing intern in curs de desfasurare; -    Marketing direct pe termen scurt; -    Mass-Media pe termen lung. De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza. -    Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali; -    Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor; -    In productie; -    In domeniul standardizarii; -    In domeniul logistic - distributie; -    Promovarea acestor produse la locul potrivit si in timpul potrivit.   Partea integrata a marketingului este data de monitorizarea nevoilor inainte si dupa procesul vanzare si adaptare a produselor si serviciilor in evolutia de realizarea a obiectivelor de afaceri. IMM-urile vad marketingul ca un proces care asigura o anumita cota de piata. Desi importanta sectorului IMM si a sectorului info


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Valentina Zaharia, Mihaela-Mirela Dogaru, Roxana Carmen Ionescu, Elena David


Cărți Carte universitara

Vezi toate cărțile Carte universitara



Cele mai vândute cărți
20.90lei
175.00lei
38.38lei
34.00lei
44.00lei
95.00lei
37.05lei
29.90lei



Prima pagina