Marketingul micilor afaceri
Mai multe detalii
»
In actuala economie afacerile de succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului: - Marketing intern in curs de desfasurare; - Marketing direct pe termen scurt; - Mass-Media pe termen lung. De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza. - Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali; - Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor; - In productie; - In domeniul standardizarii; - In domeniul logistic - distributie; - Promovarea acestor produse la locul potrivit si in timpul potrivit. Partea integrata a marketingului este data de monitorizarea nevoilor inainte si dupa procesul vanzare si adaptare a produselor si serviciilor in evolutia de realizarea a obiectivelor de afaceri. IMM-urile vad marketingul ca un proces care asigura o anumita cota de piata. Desi importanta sectorului IMM si a sectorului info
Mai multe detalii
»
Cărți Carte universitara
Vezi toate cărțile Carte universitara
Cele mai vândute cărți
Prima pagina