Managementul comunicarii si relatii publice in afaceri

Vadim Dumitrascu

Managementul comunicarii si relatii publice in afaceri

Pret:

31
50
Lei


Mai multe detalii »
PR reprezinta managementul comunicarii intre organizatie si publicurile acesteia. Publicurile sunt grupuri de persoane importante pentru organizatie, care influenteaza, prin deciziile si comportamentele lor, evolutiile si performantele organizationale. Misiunea PR este de a castiga atentia publicurilor in moduri avantajoase pentru organizatie. De aceea, PR trebuie privit mai intai de toate ca un efort sistematic indreptat spre crearea si mentinerea bunavointei reciproce intre organizatie si publicurile acesteia. Bunavointa a devenit un bun economic demn de luat in calculul de fundamentare a deciziilor manageriale, ea fiind cea care consolideaza relatiile, largeste orizontul de cooperare in afaceri, afirma si promoveaza valorile de brand etc. PR ajuta organizatia si publicurile acesteia sa se adapteze nevoilor reciproce, intruchipand efortul organizatiei de a obtine cooperarea constructiva a unor grupuri de persoane bine definite. Astfel, PR sprijina organizatia sa interactioneze si sa


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Vadim Dumitrascu


Cărți Carte universitara

Vezi toate cărțile Carte universitara



Cele mai vândute cărți
35.15lei
49.00lei
49.90lei
27.00lei
69.90lei
30.00lei
48.48lei
11.76lei



Prima pagina