Marketingul afacerii. Manual pentru clasa a 11-a, ruta directa si a 12-a, ruta progresiva
Mai multe detalii
»
Cuprins: Unitatea I - Rolul marketingului in activitatea agentului economic Conceptul de marketing Conditiile aparitiei si promovarii marketingului Etape in evolutia marketingului Domeniile aplicarii marketingului Obiectivele marketingului Principiile marketingului Comunicarea eficienta cu consumatorii pentru satisfacerea nevoilor acestora Unitatea II - Cercetarea de marketing si nevoile clientilor Stabilirea metodelor de cercetare a nevoilor clientilor Analizarea si interpretarea datelor: grafice, diagrame, scale, chestionare Unitatea III - Oportunitatile de marketing Evaluarea factorilor externi ai agentului economic Identificarea constrangerilor asupra activitatilor de marketing, agentului de marketing, agentului economic: de mediu, etice, sociale, publicitare Dezvoltarea si fundamentarea diferitelor strategii de piata pe baza factorilor endogeni si exogeni Prezentare: Filiera tehnologica, profil Servicii: Ruta directa clasa a XI-a, calificarile profesionale: Tehnician in administra
Mai multe detalii
»
Cărți Clasa a XI-a
Vezi toate cărțile Clasa a XI-a
Cărți Manuale scolare
Vezi toate cărțile Manuale scolare
Cele mai vândute cărți
Prima pagina