Sfarsitul advertisingului asa cum il stim
Mai multe detalii
»
Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste. In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. In aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa devina mai buna decat este in momentul de fata. Daca lucrati in domeniul publicitatii, puteti considera aceasta carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie iti schimbi modul de abordare, fie locul de munca. Advertisingul nu inseamna sa castigi Effie-uri sau Lei de aur. Inseamna sa faci bani pentru clientii tai, iar unii dintre ei ?cei care vor citi aceasta carte? s-ar putea sa fie destul de iritati sa va vada pe scena tinand in maini statueta castigatoare in timp ce vanzarile lor scad. Odata ce veti fi citit aceasta carte, veti detine cunoasterea, imaginea de ansamblu, instrumentele si instructiunile necesare pentru elaborarea strategilor de advertising functionale si pentru transformarea acestor strategii in afaceri de succes. Asa ca stati prin preajma si veti avea ce invata!
Mai multe detalii
»
Cărți Stiinte politice
Vezi toate cărțile Stiinte politice
Cărți Sociologie
Vezi toate cărțile Sociologie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina