Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939

Iulia Macaria

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939

Pret:

67
00
Lei


Mai multe detalii »
Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939. Studii de caz Lucrarea de fata reprezinta a doua parte a volumului Particularitati socio-culturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania, 1919-1939 . Daca in primul volum este vorba de reperele teoretice, adica de o vasta cercetare bibliografica, de asta data ne sunt prezentate analize ale reclamelor. Analizele sunt deconstructii, adica obiectul cercetat este descompus in partile constitutive, pentru a intelege cum a gandit cel care l-a realizat, relatiile dintre componentele sale, particularitatile s.a.m.d., ceea ce face posibile comparatii, ierarhizari, clasificari. Bunaoara, analiza contrastiva consta in comparatie, in sensul ca acelasi mesaj este exprimat grafic si textual de o maniera diferita in "versiunea" romana, prin comparatie cu cea franceza. Interventiile graficienilor romani, modificarile sunt uneori semnificative si par sa se traduca prin efortul creativ de tinti mai eficient publicul vizat. Sa-i spunem acestui proces autohtonizarea mesajului - a se vedea "analiza etnografica". Corpusul a fost constituit din reclame publicate in revistele Realitatea ilustrata, Gazeta femeii, Moda, Domnita, Mariana, Jurnalul doamnei, editate la Bucuresti in perioada de referinta. O lucrare utila in egala masura studentilor si practicienilor din publicitate, marketing, relatii publice, lingvistica, arte decorative, precum si celor interesati de istoria culturii. - Marian Petcu


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Iulia Macaria


Cărți Comunicare media
57.00lei

Vezi toate cărțile Comunicare media



Cărți Comunicare Jurnalism

Vezi toate cărțile Comunicare Jurnalism



Cărți Stiinte Umaniste

Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste



Cele mai vândute cărți
23.00lei
24.00lei
45.00lei
29.99lei



Prima pagina