Management prin calitate
Mai multe detalii
»
Calitatea este dorita de toti, in tot si in toate, ea presupune confruntarii cu noi insine in obtinere, promovare si oferire. Ea este un inceput constituit dintr-un sir de provocari atat la nivelul organizatiilor, cat si la nivelul consumatorului. Provocarile sunt partile componente ale unui angrenaj pe care in permanenta trebuie sa-l ti sub control si sa-l imbunatatesti, prin cunoastere si perseverenta. lata de ce orice produs, proces sau sistem poate fi facut vizibil prin cunoasterea si aplicarea corecta a documentelor sistemului de management al calitatii. Sistemul de management al calitatii are un rol primordial in planificarea, desfasurarea, tinerea sub control si imbunatatirea oricarui proces desfasurat in cadrul organizatiei. Printr-un management corect al calitatii se ajunge la cresterea satisfactiei clientilor organizatiei si implicit la dezvoltarea acesteia, asigurandu-se astfel premisele extinderii pietei de desfacere si diversificarii gamei produselor executate. Pentru a
Mai multe detalii
»
Cărți Carte universitara
Vezi toate cărțile Carte universitara
Cele mai vândute cărți
Prima pagina