Interacțiunea dintre studenți și universități în mediul online
Mai multe detalii
»
Lucrarea eviden?iaz? importan?a pe care o are prezen?a pe re?elele sociale a universit??ilor în scopul promov?rii ?i al comunic?rii dintre acestea, studen?i ?i poten?iali studen?i, într-o er? a digitaliz?rii comunic?rii. Astfel, universit??ile au încercat s? g?seasc? cea mai bun? formul? pentru a interac?iona cu studen?ii ?i viitorii studen?i prin re?elele de socializare, formul? care a fost analizat? în prezenta lucrare. Pentru o analiz? cât mai riguroas? a strategiilor de comunicare ale universit??ilor, care a fost realizat? luând în considerare diferen?ele ?i asem?n?rile dintre re?elele sociale utilizate, au fost alese universit??i de top din Europa, din afara României, dar ?i din România. Lucrarea se încheie cu prezentarea unui scurt ghid de promovare ?i comunicare pe re?elele sociale pentru universit??i. Analiza efectuat? vine în sprijinul poten?ialilor studen?i ?i al studen?ilor în demersul acestora de a-?i alege universitatea urm?rind modul în care aceasta comunic? online, dar ?i al universit??ilor pentru îmbun?t??irea continu? a promov?rii online. Din cuprins Strategii de comunicare ?i promovare în mediul online Comunicarea ?i promovarea pe re?elele sociale Avantajele ?i dezavantajele comunic?rii ?i promov?rii pe re?elele sociale Analiza activit??ii de promovare pe re?elele sociale a universit??ilor europene Particularit??ile promov?rii ?i comunic?rii pe re?elele sociale în timpul pandemiei de COVID-19 Descrierea universit??ilor Puncte forte Analiza activit??ii universit??ilor pe re?elele de socializare Compararea num?rului de post?ri a universit??ilor pe diferite re?ele de socializare Analiza metodelor de promovare online a universit??ilor Prezentarea avantajelor ?i dezavantajelor diferitelor metode de promovare Recomand?ri pentru îmbun?t??irea promov?rii online Referin?e bibliografice Alte titluri pentru Claudiu Coman (autor): Promovarea ?i brandingul universit??ilor (2020) , C.H. Beck Managementul conflictelor în organiza?ii (2021) , C.H. Beck Marketingul digital ?i antreprenorii români (2021) , C.H. Beck Alte titluri pentru Florin Nechita (autor): Promovarea ?i brandingul universit??ilor (2020) , C.H. Beck Alte titluri pentru Maria Cristina Bularca (autor): Promovarea ?i brandingul universit??ilor (2020) , C.H. Beck
Mai multe detalii
»
Cele mai vândute cărți
Prima pagina