Globalizarea nimicului. Cultura consumului si paradoxurile abundentei

George Ritzer

Globalizarea nimicului. Cultura consumului si paradoxurile abundentei

Pret:

19
99
Lei


Mai multe detalii »
Lumea sociala este caracterizata tot mai mult de ?nimic?. Tot mai multi oameni isi cauta satisfactia in consum, insa a devenit evident ca acesta nu poate oferi sensurile si recompensele care pana acum erau obtinute prin munca. Dimpotriva, indiferent cat consumam, indiferent cat de mult ajungem sa cumparam, nu facem decat sa ne adancim si mai mult intr-o spirala fara sfarsit a frustrarii. Caci obiectul consumului nostru este tocmai nimicul produs in serie, o masa amorfa de lucruri care vin de nicaieri si sunt produse oriunde. Nu mai avem timp. Acesta este paradoxul: suntem atat de ocupati, incat ne-am descotorosit de tot ceea ce ne umplea timpul intr-un mod semnificativ, iar ceea ce am pus in loc nu ne va mai oferi satisfactiile pe care le obtineam din toate acele lucruri pe care le-am lasat deoparte. Ne-am aruncat cu capul inainte spre nimic. Dar ce vom face atunci cand aceasta epoca a prosperitatii va lua sfarsit, asa cum se intrevede deja? -George RITZER


Mai multe detalii »



Cărți Spatii publice

Vezi toate cărțile Spatii publice



Cărți Publicistica
24.90lei
30.99lei
20.99lei
22.99lei
20.99lei
36.56lei

Vezi toate cărțile Publicistica



Cele mai vândute cărți
29.99lei
24.90lei
39.90lei
35.15lei
65.00lei



Prima pagina