Filmul ca instrument de predare a limbii engleze și dezvoltare socioemoțională
Mai multe detalii
»
Arta, fie ea figurativă sau nonfigurativă, abstractă sau conceptuală, verbală sau nonverbală, scrisă sau orală, dramatică sau cinematografică, reprezintă unul dintre cele mai la îndemână instrumente de predare. Folosite în orice etapă a lecţiei, forme artistice precum literatura, filmul, teatrul, muzica şi pictura fluidizează orele aducând un suflu nou educaţiei care, din păcate, pierde – dacă nu a pierdut teren deja – în faţa diletantismului mediatic ce invită la polemici pe această temă. Ceea ce îşi propune lucrarea de faţă este să aducă în discuţie importanţa acestor instrumente de predare în contextul educaţional românesc actual, cu precădere în predarea limbii engleze şi a orelor de dirigenţie. Bazată pe propria practică de predare, pe cursuri de formare şi pe literatură de specialitate, cercetarea va explora efectul pe care utilizarea filmului îl are asupra elevilor, în context curricular şi extracurricular, va reliefa însemnătatea intersecţiei dintre educaţia formală, nonformală şi informală, va face o paralelă între metodele deductive şi inductive folosite atât în construcţia unui film, cât şi în procesul didactic, va oferi modele de predare cu ajutorul filmelor de lung şi scurtmetraj, va aduce în discuţie teorii psihologice care vizează importanţa relaţiei dintre copii şi părinţi, dar şi aspecte ce ţin de dezvoltarea creierului şi felul în care acesta influenţează anumite tipuri de comportament în funcţie de vârstă.
Mai multe detalii
»
Cărți Carte non-fictiune
Vezi toate cărțile Carte non-fictiune
Cărți Film
Vezi toate cărțile Film
Cărți Estetica si teorie despre arta
Vezi toate cărțile Estetica si teorie despre arta
Cărți Arta, arhitectura si design
Vezi toate cărțile Arta, arhitectura si design
Cărți Targul de Craciun
Vezi toate cărțile Targul de Craciun
Cărți Noutatile momentului
Vezi toate cărțile Noutatile momentului
Cele mai vândute cărți
Prima pagina