Educatia.Concept si Analiza
Mai multe detalii
»
Colectia "Concepte fundamentale in pedagogie" propune o abordare sintetica a celor mai importante probleme ale educatiei, ale instruirii, ale proiectarii curriculare a educatiei si a instruirii la toate nivelurile sistemului si ale procesului de invatamant. Scopul general urmareste evidentierea statutului epistemologic al pedagogiei, de stiinta socio-umana specializata in studiul educatiei pe baza unor concepte pedagogice fundamentale, definite si analizate in cadrul teoriilor generale ale domeniului: ? teoria generala a educatiei (fundamentele pedagogiei) ? teoria generala a instruirii (didactica generala) ? teoria generala a curriculumului (proiectarea curriculara a educatiei)
Volumul 2 din Colectia ?Concepte fundamentale in pedagogie", cu titlul ?Educatia. Concept si analiza?, este structurat la nivelul a patru capitole, care au ca obiective specifice: a) definirea si analiza conceptului pedagogic de educatie; b) construirea unui model-ideal al structurii de functionare a educatiei; c) fixarea caracteristicilor generale ale educatiei; d) evidentierea directiilor principale de evolutie a educatiei: educatia permanenta, auto-educatia, valorificarea deplina a educabilitatii. Cele patru obiective specifice sunt abordate din perspectiva paradigmei curriculumului, afirmata istoric ca paradigma a pedagogiei postmoderne in societatea postmoderna - postindustriala/ informationala/bazata pe cunoastere.
Mai multe detalii
»
Cărți Concepte fundamentale in pedagogie
Vezi toate cărțile Concepte fundamentale in pedagogie
Cărți Educatie
Vezi toate cărțile Educatie
Cărți Stiinte sociale. Politica
Vezi toate cărțile Stiinte sociale. Politica
Cele mai vândute cărți
Prima pagina