Dictionar de branding

Dictionar de branding

Pret:

21
99
Lei


Mai multe detalii »
Prezenta lucrare este o premiera in literatura de specialitate a brandingului, de altfel destul de putin ilustrata cu carti sau studii esentiale, asa cum ne-am obisnuit in alte domenii. Iar acest fapt este cu atat mai valabil in Romania. Autorii, inclusiv unul din coordonatori, sunt, in majoritatea lor, studenti in anul al treilea (ciclul unu Bologna), la Facultatea de Sociologie a Universitatii Spiru Haret din Bucuresti. Contributia lor a fost rodul unor seminarii si discutii de exceptie, pe care le-am avut vreodata in cursul carierei mele didactice. Dictionarul de fata nu defineste termenii care ar fi putut fi inclusi in alte lucrari de specialitate (de exemplu, intr-un dictionar de publicitate, dictionar economic, dictionar de sociologie economica etc).


Mai multe detalii »



Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
40.95lei
49.00lei
29.00lei
39.00lei
59.00lei
34.34lei
55.00lei
24.50lei



Prima pagina