Management strategic in turism. Concepte si studii de caz

Bogdan Bacanu

Management strategic in turism. Concepte si studii de caz

Pret:

20
99
Lei


Mai multe detalii »
Turismul si managementul strategic sunt subiecte ale economiei aflate astazi in centrul atentiei. Lucrarea prezinta teoria managementului strategic raportata la turism, descriind cele mai cunoscute concepte si modele din perspectiva unor industrii, organizatii si produse specifice activitatii acestui sector. Temele sunt abordate cu ajutorul unor exemple de referinta din turismul romanesc si international. Conceptele sunt completate de studii de caz dedicate unor firme remarcabile pentru ideile, produsele si personalul lor. Structurat ca un curs universitar, volumul se adreseaza studentilor economisti interesati de turism, practicienilor din domeniu, precum si decidentilor din organizatiile publice responsabile de modelarea turismului.Cuprins:Concepte introductive;Viziunea strategica: de la misiune la obiective;Resursele interne ale organizatiei si avantajul concurential;Mediul extern;Alternative strategice de nivel corporativ;Alternative strategice de nivel business;Stakeholderi si leadership in turism;Decizia strategica;Implementarea strategiei prin subsistemele organizationale;Implementarea strategiei prin parteneriate si modificarea portofoliului de afaceri;Evaluarea si controlul;Strategii antreprenoriale si inovare;Management strategic global;Studii de caz.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Bogdan Bacanu


Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
24.08lei
49.00lei
25.00lei
49.00lei
35.00lei
19.00lei
55.00lei



Prima pagina