Management strategic in turism. Concepte si studii de caz
Mai multe detalii
»
Turismul si managementul strategic sunt subiecte ale economiei aflate astazi in centrul atentiei. Lucrarea prezinta teoria managementului strategic raportata la turism, descriind cele mai cunoscute concepte si modele din perspectiva unor industrii, organizatii si produse specifice activitatii acestui sector. Temele sunt abordate cu ajutorul unor exemple de referinta din turismul romanesc si international. Conceptele sunt completate de studii de caz dedicate unor firme remarcabile pentru ideile, produsele si personalul lor. Structurat ca un curs universitar, volumul se adreseaza studentilor economisti interesati de turism, practicienilor din domeniu, precum si decidentilor din organizatiile publice responsabile de modelarea turismului.Cuprins:Concepte introductive;Viziunea strategica: de la misiune la obiective;Resursele interne ale organizatiei si avantajul concurential;Mediul extern;Alternative strategice de nivel corporativ;Alternative strategice de nivel business;Stakeholderi si leadership in turism;Decizia strategica;Implementarea strategiei prin subsistemele organizationale;Implementarea strategiei prin parteneriate si modificarea portofoliului de afaceri;Evaluarea si controlul;Strategii antreprenoriale si inovare;Management strategic global;Studii de caz.
Mai multe detalii
»
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina