Tehnici de analiza in managementul strategic
Mai multe detalii
»
In prima parte, dedicata conceptelor, sunt analizate cateva subiecte de mare interes pentru practicieni si pentru studentii de la facultatile de profil care doresc sa-si aprofundeze, printr-o reflectie sistematica, cunostintele de management. Temele de discutie propuse pentru fiecare subiect accentueaza linia aplicativa.Partea a doua cuprinde studii de caz ale unor firme remarcabile prin performante, produse si, mai ales, prin intreprinzatori si manageri. Studiile respective sunt precedate de o scurta privire retrospectiva ?despre cum s-au facut?, care ofera o imagine veridica a relatiei dintre lumea afacerilor si lumea universitara, in ceea ce priveste cercetarea de management.
Cuprins:Analiza costurilor de interes strategic;Analiza obiectivelor;Benchmarking - analiza comparativa;Auditarea responsabilitatii sociale a corporatiei;Analiza segmentarii strategice a afacerii;Analiza segmentarii strategice externe;Analiza resurselor interne;Atlassib: Un Atlas pentru economia romaneasca;Covalact: ?Calea Lactee? a integrarii europene;Antibiotice: A+, Majuscula romaneasca in industria farmaceutica;United vision: Afacerea bazata pe viziuneForex: O firma de ?esenta tare?.
Mai multe detalii
»
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina