Cultura kawaii si discursul publicitar japonez

Oana-Maria Birlea

Cultura kawaii si discursul publicitar japonez

Pret:

52
00
Lei


Mai multe detalii »
Teza abordeaza o tema de actualitate in domeniul limbii si culturii japoneze si se doreste a fi un prilej de apropiere a publicului roman de substratul culturii pop japoneze, care a cunoscut un succes imediat si rasunator in spatiul romanesc, fiind unul dintre factorii determinanti pentru inceperea studiului limbii japoneze in randul studentilor nostri de la Facultatea de Litere. Dorinta mea de a intelege dragalasenia (kawaii) japoneza in toate manifestarile sale a inceput, de altfel, in anii studentiei. In perioada martie 2013 - aprilie 2014, am beneficiat de statutul de exchange student la Universitatea Kobe, pe baza acordului interuniversitar dintre Universitatea Babes-Bolyai (Facultatea de Litere) si Universitatea Kobe (Faculty of Global Human Sciences), o experienta minunata, care m-a format si m-a determinat sa aprofundez studiul limbii japoneze.


Mai multe detalii »



Cărți Litere Filologie
26.25lei
22.00lei

Vezi toate cărțile Litere Filologie



Cărți Stiinte Umaniste

Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste



Cele mai vândute cărți
19.55lei
84.99lei
65.00lei



Prima pagina