Cultura kawaii si discursul publicitar japonez
Mai multe detalii
»
Teza abordeaza o tema de actualitate in domeniul limbii si culturii japoneze si se doreste a fi un prilej de apropiere a publicului roman de substratul culturii pop japoneze, care a cunoscut un succes imediat si rasunator in spatiul romanesc, fiind unul dintre factorii determinanti pentru inceperea studiului limbii japoneze in randul studentilor nostri de la Facultatea de Litere. Dorinta mea de a intelege dragalasenia (kawaii) japoneza in toate manifestarile sale a inceput, de altfel, in anii studentiei. In perioada martie 2013 - aprilie 2014, am beneficiat de statutul de exchange student la Universitatea Kobe, pe baza acordului interuniversitar dintre Universitatea Babes-Bolyai (Facultatea de Litere) si Universitatea Kobe (Faculty of Global Human Sciences), o experienta minunata, care m-a format si m-a determinat sa aprofundez studiul limbii japoneze.
Mai multe detalii
»
Cărți Litere Filologie
Vezi toate cărțile Litere Filologie
Cărți Stiinte Umaniste
Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste
Cele mai vândute cărți
Prima pagina