Politici de pret
Mai multe detalii
»
Cuprins: Cap. 1. Integrarea politicii de pret in cadrul procesului de planificare strategica a intreprinderii Cap. 2. Analiza factorilor ce stau la baza fundamentarii politicii de pret pe piata bunurilor de consum Cap. 3. Modul de perceptie a pretului in deciziile de marketing Cap. 4. Orientari in determinarea nivelului pretului pe piata bunurilor de consum Cap. 5. Tipologia strategiilor si tacticilor de pret pe piata bunurilor de consum Descriere: Lucrarea "Politici de pret" reprezinta un real sprijin pentru decidentii in domeniul pretului, data fiind complexitatea unor astfel de decizii, ele putand fi gestionate prin prisma mai multor functii al intreprinderii: financiar-contabila, comarcial sau de marketing. Acesta prezinta atat principiile, cat si aspectele concrete necesare fundamantarii si operationalizarii deciziilor de pret din perspective marketingului, aducand multe informatii in premiera pentru literature de specialitate din tara nostra. Lucrarea de fata este, de asemenea, u
Mai multe detalii
»
Cărți Carte universitara
Vezi toate cărțile Carte universitara
Cele mai vândute cărți
Prima pagina