Euromarketing. Editia a II-a

Virgil Adascalitei

Euromarketing. Editia a II-a

Pret:

22
08
Lei


Mai multe detalii »
Cuprins: Cuvant introductiv (p7) Partea a I-a: FUNDAMENTE ALE EUROMARKETINGULUI (p11) Cap. 1 - Contextul aparitiei si semnificatia euromarketingului (p13) Cap. 2 - Piata unica, reflectare a aprofundarii integrarii in cadrul Uniunii Europene (p24) Cap. 3 - Dimensiuni ale Pietei unice europene - prezent si perspective (p35) Cap. 4 - Consumatorul european - "tinta" demersului specific euromarketingului (p50) Cap. 5 - Concurenta componenta definitorie a "regulilor de joc" din cadrul Pietei unice europene (p80) Cap. 6 - Cadrul legal - institutional si politic specific campului de actiune al euromarketingului (p93) Cap. 7 - Cercetarea de marketing european (p115) Partea a II-a: COORDONATE ALE POLITICII DE MARKETING PE PIATA UNICA EUROPEANA (p129) Cap. 8 - Abordari strategice de marketing pe Piata unica europeana (p133) Cap. 9 - Mixul de marketing pe Piata unica europeana - probleme actuale (p147) Cap. 10 - Determinante ale politicii de produs pe Piata unica europeana (p155) Cap. 11 - Determi


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Virgil Adascalitei
50.00lei


Cărți Carte universitara

Vezi toate cărțile Carte universitara



Cele mai vândute cărți
189.00lei
48.17lei
49.00lei
28.50lei
39.90lei



Prima pagina