Pauza de publicitate. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste
Mai multe detalii
»
De ce sa ii citim cartea?
Fiindca este cel mai bun manual de old school/no bullshit/best practice in publicitate, scris in limba romana de un practician pursange. Plus ca este remarcabil scrisa - ca(aproape) toate reclamele create de Davide! PPlus-plus ca debordeaza de umor si de cazuri reale si celebre de pe la noi.
Atractia noastra, a est-europenilor, pentru celebrii Madmen din advertising este indreptatita: ei au inventat meseria asta, si ii tot citam - Ogilvy a zic, Leo Burnett a dres etc.
Aceast volum este o colectie de lectii invatate din practica, seminarii si cursuri de publicitate, asezonate cu studii de caz si povesti din agentii. Insight-uri extrem de valoroase, pe care nu le-a mai pus nimeni pana acum la un loc, apar pe fiecare pagina. Teorie, exemple, intamplari, gafe, dezbateri, scrise si descrise cu sinceritate, ironie si patima. Cartea isi propune stabilirea unui nivel minim de bun simt in publicitatea romaneasca, de la care sa putem cu totii construi un calup publicitar mai bun.
Mai multe detalii
»
Cărți Vanzari si marketing
Vezi toate cărțile Vanzari si marketing
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina