Obiectivele instruirii/ procesului de învățământ (Vol.8)
Mai multe detalii
»
În primul capitol sunt definite obiectivele instruirii/procesului de înv???mânt la nivelul unui concept pedagogic fundamental ?i se analizeaz? obiectivele instruirii din perspectiva realit??ii pedagogice. În capitolul 2 se eviden?iaz? necesitatea clasific?rii obiectivele instruirii/procesului de înv???mânt, pe criterii riguroase, la nivel de taxonomii pedagogice ?i sunt prezentate cele mai semnificative taxonomii pedagogice ale OI/PÎ, afirmate în teoria ?i practica instruirii.
Partea de aplica?ii urm?re?te: 1. exemplificarea obiectivelor generale ?i a obiectivelor specifice exprimate în termeni de competen?e generale, respectiv specifice, la nivelul curriculumului ?colar, func?ional în prezent în înv???mântul primar; 2. eviden?ierea deschiderilor posibile la nivelul ac?iunii de opera?ionalizare realizate de fiecare înv???tor, institutor ?i profesor pentru înv???mântul primar, în vederea stabilirii, în cele mai bune condi?ii, a performan?elor concrete ale elevului în cadrul fiec?rei activit??i didactice.
Mai multe detalii
»
Cărți Nonfiction
Vezi toate cărțile Nonfiction
Cele mai vândute cărți
Prima pagina