Imaginea institutionala
Mai multe detalii
»
Am considerat necesara abordarea acestei teme din mai multe motive: in primul rand, pentru faptul ca termenul imagine publica, desi apare foarte des in vorbirea cotidiana, nu este cunoscut in profunzimea semnificatiei sale, a mecanismelor si proceselor individuale pe care le antreneaza; in al doilea rand, a devenit o moda sa vorbim despre imagine si imagologie, fara sa stim prea bine ce inseamna; in al treilea rand, pentru interesul cu care studentii mei s-au apropiat de acest subiect; in al patrulea rand, pentru ca institutiile din Romania si responsabilii politici acorda un loc derizoriu comunicarii si diverselor ei forme de exprimare; in al cincilea rand, pentru ca printr-un efort de sinteza noi toti, interesati de studiul comunicarii, trebuie sa determinam integrarea cunostintelor teoretice in realitatea practica din Romania.Lucrarea de fata are un caracter de larga adresabilitate: studenti, lideri de opinie, jurnalisti, oameni de publicitate, specialisti in relatii publice si marketing, conducatori de organizatii si institutii publice, in ultima instanta publicul larg vor avea prin intermediul ei o perspectiva adecvata asupra unui domeniu nou, dar fascinant al comunicarii sociale.
Mai multe detalii
»
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina