Dictionar de branding

Dictionar de branding

Pret:

32
30
Lei


Mai multe detalii »
Lucrarea este o premiera in literatura de specialitate a brandingului, domeniu care, in special in Romania, este modest reprezentat daca ne referim la cartile si studiile existente. Autorii ? inclusiv unul din coordonatori ? sunt studenti (ciclul unu Bologna), la Facultatea de Sociologie a Universitatii Spiru Haret din Bucuresti, care in urma unor seminarii si dezbateri de exceptie au reusit sa realizeze acest dictionar a carei utilitate este absolut evidenta. Dictionarul de fata nu defineste termenii care ar fi putut fi inclusi in alte lucrari de specialitate ( dictionar de publicitate, dictionar economic, dictionar de sociologie economica etc). Dintre autori: Baluta Cristina Georgeta, Botescu Ion, Chira Vladimir, Dobrescu Emilian M., Nicu Alina, Simionescu Dinu, Vrancianu Vladimir.


Mai multe detalii »



Cărți Sociologie
63.92lei

Vezi toate cărțile Sociologie



Cărți Stiinte Umaniste

Vezi toate cărțile Stiinte Umaniste



Cele mai vândute cărți
49.00lei
54.90lei
49.90lei
89.00lei
0.00lei



Prima pagina