Cum sa vinzi. Modul in care vor sa cumpere clientii tai
Mai multe detalii
»
Scopul tau adevarat este sa ii devii consilier, sa stii sa-i explici de ce are nevoie de un anumit produs ori serviciu si cu ce ii va imbunatati viata. Mai important decat semnarea unui contract este ca, in urma ei, clientul sa vrea sa pastreze relatia cu tine, sa va imprieteniti si sa beneficiati amandoi in viitor de schimbul de bunuri si de idei. Este vorba despre o filozofie complexa si onesta, diferita de cea a majoritatii vanzatorilor. Azi, mai mult ca oricand, la baza oricarei vanzari se afla relatiile interumane. In epoca internetului si a retelelor de socializare, in care avem la dispozitie o multime de optiuni, increderea reciproca este cu atat mai importanta. Din aceasta carte vei invata cum sa-ti construiesti credibilitatea si cum sa pui bazele unei colaborari solide, pe termen lung.
Mai multe detalii
»
Cărți Dezvoltarea Afacerilor
Vezi toate cărțile Dezvoltarea Afacerilor
Cărți Afaceri Economie
Vezi toate cărțile Afaceri Economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina