Vizionarea TV si dinamica sociala. Modele de analiza a audientei TV si tapere de vizionare
Mai multe detalii
»
Modele de analiza a audientei TV si tipare de vizionare
Vizionarea TV din Romania trebuie privita ca un comportament social. Chiar daca vizionarea drept comportament se realizeaza de cele mai multe ori individual sau in cadrul familiei, avand in vedere tipul de continut orientat catre grupuri, acest continut creeaza un comportament de vizionare simultan pentru mase. Or, in aceste referinte, ale studiului comportamentelor de grupuri, se impune o abordare sociologica a vizionarii TV. Reverberatia aceluiasi continut in social nu ramane fara urme, iar comportamentul rezultant, cat si insasi vizionarea TV efectiva necesita o abordare stiintifica, specifica sociologiei.
Studiile sociologice ale comunicarii in masa pozitioneaza televiziunea ca fiind cel mai important suport de continut mass-media, avand la baza asumptia ca ea genereaza agenda societatii. Mutatiile de continut ale televiziunilor si impactul pe care acestea le genereaza la nivel societal aduc aceasta institutie, in diverse forme, in atentia cercetatorilor. Cele mai multe abordari incearca sa capteze, dintr-o perspectiva sau alta, ''urmele'' pe care televiziunea le lasa in spatiul social
Mai multe detalii
»
Cărți Sociologie
Vezi toate cărțile Sociologie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina