Simtul urgentei
Mai multe detalii
»
Totul incepe cu urgenta. La inceputul oricarui efort de a face schimbari, indiferent de magnitudinea lor, daca simtul urgentei nu este indeajuns de puternic, iar multumirea de sine nu este indeajuns de scazuta, totul devine mult mai dificil. Cu un fals simt al urgentei, o organizatie actioneaza energic, dar actiunile sale sunt dominate de anxietate, furie si frustrare, fara hotararea de a castiga in cel mai scurt timp posibil. Confuzia dintre falsa urgenta si cea reala reprezinta o problema uriasa in zilele noastre. Sigur ca poti recunoaste falsa urgenta si multumirea de sine si le poti transforma intr un simt autentic al urgentei. Exista o strategie. Exista tactici practice. Toate aceste metode sunt descrise in cartea de fata. Intr-o lume in care ritmul schimbarilor pare sa creasca din ce in ce mai mult, ne aflam in fata unei tranzitii globale de la episodic la continuu, cu implicatii uriase pentru problema urgentei si a performantei. Cu alte cuvinte, simtul puternic al urgentei se transforma dintr un element esential al programelor de schimbare intr un bun esential in general. John P. Kotter este profesor de comportamente organizationale la Harvard Business School. A castigat premiul McKinsey pentru doua articole din Harvard Business Review si premiul Johnson, Smith and Kinsley in 1985 pentru noi perspective asupra leadershipului executiv.Conform unui studiu realizat de BusinessWeek in 2001, in 500 de companii, John P. Kotter este referinta numarul unu in materie de leadership in SUA. in editia din 2009 a clasamentului Thinkers50 ocupa locul 41.
Mai multe detalii
»
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina