Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee buna
Mai multe detalii
»
Uneori o idee buna nu este suficienta. Crezi intr-o idee buna. Stii ca implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atat pentru tine, cat si pentru organizatia sau comunitatea din care faci parte. O prezinti, sperand intr-un sprijin entuziast. In schimb, ti se adreseaza intrebari care aduc cu sine o stare de confuzie, comentarii stupide sau atacuri verbale. Inainte sa realizezi ce se intampla, ideea ta este respinsa.In cartea de fata, John Kotter ne dezvaluie modul in care sa protejam o idee buna de criticile nefondate si cum sa castigam sprijinul necesar pentru a ne vinde ideile. Cheia pentru a realiza acest lucru? Intelegerea strategiilor de atac, si anume:- Uciderea unei idei prin amanare: Amanarea la nesfarsit a unei decizii sau tergiversarea discutiilor pana cand subiectul nu mai e de actualitate.- Confuzia: a unui sir nesfarsit de informatii care distrag atentia de la ideea pusa in discutie, astfel incat propunerea inaintata pur si simplu nu pare una demna de a fi luata in seama.- Folosirea sentimentului de frica pentru a influenta un rezultat: Introducerea in discutie a unor stari anxioase irationale in legatura cu propunerea inaintata.- Atacul la persoana: subminarea reputatiei si credibilitatii celui care face propunerea.
Mai multe detalii
»
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina