Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania
Mai multe detalii
»
Rezilienta brandului de tara ? Un pariu de castigat pentru Romania isi are radacinile in teza de doctorat Analiza-diagnostic cu privire la oportunitatea redefinirii brandului de tara folosind ca vectori promotionali: delocalizarea, migratia inversa, agricultura ecologica si turismul rural sustinuta public la A. S. E. Bucuresti, evaluata, apreciata si aprobata Magna cum laudae de Senatul A. S. E. si C. N. A. D. T. C. U. Lucrarea evidentiaza o paleta larga de elemente conceptuale, de fenomene si procese economico-sociale de mare actualitate aplicate si folosite inovativ, concomitent si agregat, prin intermediul unei afaceri francizabile, la sustinerea imaginii de brand national. Potrivit dictonului ca un ocean este format din toate picaturile care se varsa in el, am convingerea ca oricare dintre noi care vrea sa realizeze ceva, poate si reuseste. Cu conditia sa i se ofere si cateva concepte si instrumente potrivite. Ca semnal de trezire civica, analiza conceptului de brand este, aici,
Mai multe detalii
»
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina