Psihologia influentei
Mai multe detalii
»
Sunt intrebuintate, de catre om si fata de om, o cantitate uriasa de forme, tipuri si mijloace diferite de influenta - convingerea, constrangerea, sugestia, contaminarea - precum si metode si procedee, tehnici si tehnologii de influenta. Fiecare din aceste influente, dispunand de specificul si posibilitatile lor, capata o intruchipare completa numai prin realizarea sarcinilor si conditiilor actuale ale activitatii si comunicarii in care ele se manifesta. Oportunitatea si eficienta lor depind de alegerea unei strategii, tactici si instrumentari adecvate in imprejurari absolut concrete. O importanta deosebita capata cunoasterea legitatilor si stapanirea, prin metode practice, a organizarii influentei psihologice in acele sfere ale activitatii, unde rolul conducator il joaca procesul comunicarii interumane. Acestea sunt, in principal si inainte de toate, diferitele domenii ale practicii psihologice, manageriale, pedagogice, de marketing si de reclama. Tocmai influenta psihologica formeaza si caracterizeaza potentialul transformator de comunicare ca activitate a persoanei. Problemele legate de posibilitatea si tendinta de a folosi influenta psihologica pentru atingerea scopurilor lor apar la profesionistii din cele mai diferite domenii de activitate. Ele se refera, in principal, la necesitatea alegerii unor mijloace, procedee si metode psihologice eficiente de influenta psihologica. O carte fundamentala de psihologie. Un manual inevitabil.
Mai multe detalii
»
Cărți Psihologie practica
Vezi toate cărțile Psihologie practica
Cărți Pedagogie
Vezi toate cărțile Pedagogie
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina