Pentru cresterea competitivitatii intreprinderilor romanesti pe piata Uniunii Europene
Mai multe detalii
»
Volumul de fata isi propune sa trateze unele aspecte ale cresterii competitivitatii intreprinderilor romanesti pe piata Uniunii Europene si, pe un plan mai larg, pe pietele internationale. Pornind de la faptul ca intreprinderile romanesti, pentru a putea fi competitive pe Piata Uniunii Europene, trebuie sa adopte strategii, metode si tehnici adecvate specificului lor si sa tina seama de principiile care stau la baza functionarii pietei unice europene, in lucrare se face o diferentiere a intreprinderilor dupa gradul lor de viabilitate economica, acordandu-se o atentie deosebita problemelor privind trecerea unor intreprinderi din situatia de intreprinderi in dificultate economica in situatia de intreprinderi viabile sub raport economic si prin aplicarea unor strategii de redresare si de dinamizare a activitatii. In conditiile in care mutatiile tehnologice influenteaza tot mai mult modul de conducere si organizare a intreprinderilor, in lucrare se analizeaza conceptul
Mai multe detalii
»
Cărți Stiinte Economice
Vezi toate cărțile Stiinte Economice
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina