O abordare teoretica a evaluarii didactice
Mai multe detalii
»
O abordare teoretica a evaluarii didactice - Calinescu Maria Funcţia principală a evaluării moderne este aceea de a da încredere, de a-l ajuta pe elev în procesul didactic. În acest scop, profesorul este cel care poate experimenta metode diverse pentru a ajunge la sensibilitatea educabilului şi astfel vocaţia sa pedagogică să se realizeze. De aceea, susţin ideea lui Guy Palmade că „practic orice profesor trebuie să fie pus în situaţia de a experimenta... metode mai mult sau mai puţin diferite, pentru a descoperi formula care să-i permită să-şi realizeze opţional vocaţia sa pedagogică.” Aflat într-o perioadă de transformări profunde, învăţământul românesc cunoaşte o reorganizare şi o reaşezare a principiilor evaluării educaţionale. În etapa premergătoare reformei, evaluarea didactica urmărea paradigma predare-învăţare, adică formarea unui orizont cultural compus din cât mai multe cunoştinţe. În contextul actual performanţele nu
Mai multe detalii
»
Cărți Carte universitara
Vezi toate cărțile Carte universitara
Cele mai vândute cărți
Prima pagina