Noul ghid de identitate. Cum se initiaza si se sustine schimbarea prin managementul identitatii

Wolff Olins

Noul ghid de identitate. Cum se initiaza si se sustine schimbarea prin managementul identitatii

Pret:

33
91
Lei


Mai multe detalii »
Imaginea inseamna totul pentru Wally Olins, acest maestru al metamorfozelor care a transformat British Telecom in BT si Guinness in Diageo... Olins este un adevarat guru in lumea atat de dinamica a brandingului, in care nimic nu poate fi lasat la voia intamplarii. A creat sau redefinit identitati celebre, de la grupul de telefonie mobila Orange la Marea Britanie insasi, iar abilitatile sale au convins Omnicom, gigantul american al publicitatii, sa cumpere agentia Wolff Olins cu suma de 30 de milioane de lire sterline.


Mai multe detalii »



Cărți Stiinte politice
33.99lei
22.99lei
31.99lei

Vezi toate cărțile Stiinte politice



Cărți Sociologie
63.92lei

Vezi toate cărțile Sociologie



Cele mai vândute cărți
44.00lei
21.90lei
30.00lei
39.90lei
44.90lei
25.60lei
33.99lei



Prima pagina