Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar

Victor Lorin Purcarea

Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar

Pret:

40
00
Lei


Mai multe detalii »
Editia a III-a revizuita si adaugita a cursului universitar Marketingul ingrijirilor de sanatate este structurata in 8 capitole. In capitolul 1, consacrat Conceptului de sanatate, se regasesc teme ca factorii de influenta ai sanatatii, stilul de viata, obiectivelele sanatatii si obiectivele personale. In capitolul 2, Sistemul de sanatate, sunt prezentate clasificarea, particularitatile, precum si modele de sisteme de sanatate, cu accent pe sistemul de sanatate din Romania. Capitolul 3, Conceptul de servicii de sanatate, prezinta functiile, caracteristicile, clasificarea si evaluarea serviciilor, dar si oferta de servicii de sanatate. Capitolul 4, Conceptul de marketing, cuprinde trasaturile, curentele, evolutia, elementele, functiile conceptului de marketing, precum si informatii despre marketingul online. Capitolul 5, Conceptul de marketing in ingrijirile de sanatate, are ca subteme rolul managerului in sistemele de sanatate, principalele responsabilitati ale organizatiilor de ingriji


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Victor Lorin Purcarea


Cărți Carte universitara

Vezi toate cărțile Carte universitara



Cele mai vândute cărți
39.00lei
76.97lei
41.00lei
26.01lei
27.90lei
49.90lei
34.20lei
32.00lei
39.90lei



Prima pagina