Managementul vânzărilor în contextul concurențial actual
Mai multe detalii
»
Lucrarea abordeaz? un subiect esen?ial pentru asigurarea ?i dezvoltarea competitivit??ii unei firme în condi?iile economiei de pia?? ca stare organiza?ional?, mai ales în mediul economic actual. Astfel, autorul ?inte?te c?tre contribu?ii noi atât din punct de vedere teoretic, dar mai ales din punct de vedere al unor rezultate practice. Contextul economic actual face ca ast?zi clien?ii s? beneficieze de numeroase op?iuni de cump?rare , astfel încât firmele sunt obligate s? identifice ?i s? adopte cele mai potrivite modalit??i de a rela?iona cu clien?ii, în condi?ii de eficien?? ?i eficacitate. Aceste provoc?ri au f?cut ca importan?a activit??ilor de vânzare s? creasc? sub influen?a a dou? aspecte: nevoia de a p?stra clien?ii în condi?iile unei concuren?e acerbe ?i nevoia de a identifica ?i atrage noi clien?i. Privind din aceast? perspectiv? , aceast? lucrare identific? modalita?i eficiente ?i eficace în vederea unei repozi?ion?ri a activit??ilor de vânzare , nu numai prin utilizarea unor metode clasice de management, dar ?i prin insu?irea ?i utilizarea unor instrumente statistice actuale, consacrate în literatura de specialitate ?i cu utilitate dovedit? .
Mai multe detalii
»
Cele mai vândute cărți
Prima pagina